2017. június archive

Ovi tábor

OVI TÁBOR  Első nap (2017. június 19 – 21.) Az ovi tábor első napján 34 kisgyermek gyülekezett az óvodában. Az izgatott kis csapat a kísérőkkel együtt igyekezett a vasútállomásra. Nagy izgalommal vártuk a vonatunkat, amely a Balaton felé vitt minket. Rövid vonatozás után Balatongyörökön szálltunk le, ahol már várt minket kísérőnk, Vali óvó néni. Első …

Zöld óvoda munkaközösség

Beszámoló a Zöld óvoda munkaközösség a 2016/2017-es nevelési év első félév tevékenységéről A 2015/16-os nevelési év során intézményünk elnyerte a madárbarát óvoda címet az óvodánkban folyó környezet és madárvédelmi tevékenység elismeréséül. Idén is nagy hangsúlyt fektetünk a madárvédelemre, hiszen a nyári időszakban folyamatosan itattuk, míg a hidegebb idő beköszöntével már etetjük is kis tollas barátainkat. …

Iskolások színházi előadása

2017. június 14-én délelőtt meghívást kaptak az óvodások a sümegi Kisfaludy Sándor Művelődési Központba, a Bókkon Gyula színkörvezető által megrendezett 4 felvonásos előadás megtekintésére. A Csipkerózsika című darabot a Ramassetter Vince Általános Iskola felső tagozatos tanulói adták elő, ami a gyermekek számára ezáltal még hatásosabb volt. A Csipkerózsika az egyik legismertebb tündérmese, ami a Grimm-fivérek …

Óvodai ballagás

Lassan lezárul egy nevelési év. A kisebbek felsőbb csoportba kerülnek, a nagyok viszont ősztől már iskolába járnak. Őket búcsúztattuk június 9-én az óvodában. A búcsúzó ünnepélyt heteken át tartó lázas készülődés előzte meg. Felelevenítettük a kiscsoportban, középsőben, és nagycsoportban tanult dalokat, verseket, körjátékokat, melyekből ötletet merítve minden búcsúzó csoport óvó nénije kis műsort állított össze. …

Ovizsaru program nagycsoportosoknak

Óvodánk minden évben megtartja az Ovizsaru programot a nagycsoportos gyermekek részére. Ebben az évben június 6-án került sor rá. Bakos Balázs rendőr törzsőrmester látogatott el intézményünkbe. Könnyedén megtalálta a közös hangot a gyermekekkel. Az előadása a biztonságos gyalogos – kerékpáros közlekedésről szólt. Megbeszélték a kerékpárhoz tartozó felszereléseket, fontosabb tudnivalókat a használatukról. Ezt követően előkerültek a …

Keszthelyi kirándulás

2017. május 31-én, szerdán kirándulást szerveztünk az iskolába készülő nagycsoportosok számára Keszthelyre. Reggel a vasútállomáson gyülekeztünk, majd a menetrend szerinti járattal utaztunk Keszthelyre. A vonatozás mindenki számára nagy élményt jelentett, főleg azoknak, akik először ültek vonaton. Az utazás nagyon vidáman telt, örömmel nézték az elsuhanó tájat, jókedvű dalokat énekeltünk. A megérkezést követően elsétáltunk a partra, …

Színház látogatás a sümegi Kisfaludy Sándor Művelődési Központban

2017. május 30-án a Pegazus Színház bérletes előadássorozatának utolsó darabján vettünk részt. Az Aladdin című történet  az Ezeregy éjszaka meséi c. mesegyűjtemény egyik leghíresebb műve. A főszereplő Aladdin egy mihaszna ifjú, akit Jafar, a gonosz varázsló azzal bíz meg, hogy a föld mélyében lévő barlangból hozza fel neki azt a lámpást, mely különleges erővel bír. …