ÉLMÉNYEKBEN GAZDAG 3 NAPOS OVITÁBOR

Ebben a nevelési évben első alkalommal szerveztünk Ovitábort a tanköteles gyermekek számára 2015. június 15-18-ig.

A tábor naponta 8 órától 15 óráig tartott, az utolsó napon pedig 13 óráig. Minden nap közös reggelivel és egy kis mozgásfejlesztéssel indult. Az étkezést a gyermekeknek az óvodában biztosítottuk, egy nap kivételével, amikor az ebédet Sümegprágán a szabadban fogyasztották el. A tábor programja változatos volt. Első nap a Hotel kapitány Wellness****-ben fürödtünk, ebéd után pedig megtekintettük a volán szerelőműhelyét, ahol bepillantást nyertünk az autóbuszok karbantartásának és javításának munkáiba.

Második nap Sümegprágára utaztunk, ellátogattunk a Kalla sajtüzembe, ahol megfigyeltük a sajtkészítés fázisait, valamint egy sajtkóstolón is részt vettünk. A sümegprágai focipályán különféle sorversenyekben, versenyfeladatokban vettek részt, valamint szabadon választott játékokat is játszottak. Délután ellátogattunk Jánosmajorba, ahol Tóth Tamás vezetésével megnéztük a tehenészetet, és a végén saját készítésű joghurtot és sajtot is kóstolhattak a gyermekek.

Harmadik nap reggeli után egy mesét követően, kirándulni mentünk Papp Lászlóné Andi nénihez, ahol megnéztük a baromfiudvart, csibéket simogattak, állatokat etettek. Visszafelé pedig megtekintettük a Püspöki palotát.

A gyermekek mind a három nap nagyon jól érezték magukat, szép és maradandó élményekkel gazdagodtak.

Köszönjük szépen minden támogatónknak, akik hozzájárultak az Ovitábor sikeréhez, lehetőséget biztosítottak a programok megvalósításához.

• Papp Imre várkapitány és családja
  • Kalla család Sümegprága
  • Tóth Tamás Jánosmajor
  • Papp Lászlóné óvodapedagógus
  • Volán telep Sümeg

Gersits Anita

óvodapedagógus

20150615_093814 20150615_132759 20150615_132946 20150616_103513 20150616_115537 20150617_104153 20150617_115603